meenah

Alla inlägg under december 2010

Av Maria Hagman - 1 december 2010 14:26

Oj oj oj vad det snöar! Det är totalt kaos i england.

Här vet dom ju inte vad vinterdäck är för något, så så fort det blir några centimeter snö så stannar trafiken. Tågen och bussarna ställs in och bilarna rör sej inte.

Fast idag är det faktiskt rätt galet. Det yr stora snöflingor åt alla håll.

Dom som bor utanför stan blev hemskickade från jobbet redan innan lunch för att ens ha en chans att komma hem idag. Nu pratar folk om att sova över på kontoret.

Ja herre gud...


Det är bara 9 dagar till jag åker hem till Sverige! Wiiiieh! Längar något otroligt!

Hade sån extrem hemlängan härom dagen. Vill träffa alla nu!!!


Snart jul. Jag och Malin köpte en julgran i plast i söndags. När vi kom hem var vi så exalterade över detta, och kunde inte vänta mer än en liten stund innan vi började pynta den. Tidigt, jag vet... men man FÅR faktiskt julpynta den första advent, och sen är jag ju borta typ halva månaden. Hehe...


Jag kommer ju vara här i England över jul. Så det blir julfirande 3 gånger för mej - Först tjuvstarte-jul hemma med familjen, sen adopterar Malins familj mej på julafton som firas i Leeds. Juldagen firas med Lee's familj i hans hus.

Jag tror att det kommer bli en bra jul :)

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad...

GT doesn't make any sense!


Ovido - Quiz & Flashcards