meenah

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Svea, Svea -snart kommer jag på besök!

Av Maria Hagman - 17 juni 2010 19:07

När jag satt i parken idag på lunchen så slog det mig att jag imorgon har befunnit mej i Leeds i 5 månader. Tiden går minst sagt fort!

Nu när sommaren har kommit så är det dock dags för en visit hem till kära Sverige.

Det är något speciellt med den svenska sommaren, och den vill man ju såklart inte missa! :)

För en vecka sen bokade jag flyget hem, och nu har nedräkningen börjat. Jag är i Sverige om exakt 22 dagar.

Underbara familj -SNART ÄR JAG HOS ER!!! :D

 

 
 
Sara

Sara

18 juni 2010 13:00

Underbara du :D

http://sarahagman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Hagman - 24 februari 2011 21:45


  Profile On: Maria Name: Maria Hagman Likes: Metal music, Lee, tattoo design Sits in the office: On the off-site table between Laura and Katie.   Maria is a senior link builder over on the off-site SEO desk, taking care of the two ...

Av Maria Hagman - 1 december 2010 14:26

Oj oj oj vad det snöar! Det är totalt kaos i england. Här vet dom ju inte vad vinterdäck är för något, så så fort det blir några centimeter snö så stannar trafiken. Tågen och bussarna ställs in och bilarna rör sej inte. Fast idag är det faktiskt ...

Av Maria Hagman - 17 november 2010 18:36

Jag har fått höra att jag suger på att updatera min blogg. Jag antar att folk (systrar) är intresserade av att höra om mitt liv här borta helt enkelt. Nu är det många månader sen jag träffade dom -4 månader för att vara exakt. Usch och fy. Inte a...

Av Maria Hagman - 19 oktober 2010 21:07

Ooooh vilken bra helg jag har haft! :D Långhelg, eftersom jag tog ledigt från jobbet igår också. Lee och jag satte oss i bilen och åkte norrut till Newcastle i söndags runt lunchtid. Anledning: rockkonsert med bandet Alter Bridge (för er som inte vet...

Av Maria Hagman - 12 oktober 2010 22:01

På begäran från kollegor och systrar, och klagomål på att jag inte skrivit på länge så kommer här ett litet inlägg... Varsågod Hollie, hoppas du får dej ett fnitter och att du känner dej hedrad för att du blir nämnd i min blog ;)   Så, det var öv...

Ovido - Quiz & Flashcards