meenah

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Jag suger! :P

Av Maria Hagman - 17 november 2010 18:36

Jag har fått höra att jag suger på att updatera min blogg. Jag antar att folk (systrar) är intresserade av att höra om mitt liv här borta helt enkelt.

Nu är det många månader sen jag träffade dom -4 månader för att vara exakt.

Usch och fy. Inte acceptabelt! Men jag får ju skylla mej själv som lämnade landet.

Nu är det i alla fall rejäl nedräkning. Det börjar kännas nu!

OM  23 DAGAR ÅKER JAG HEM TILL SVERIGE!!!

Wiiiiie, vad jag längtar! Kunde ju inte åka hem över jul, så det får bli lite tjuvstarte-firande hemma. 10-19 December.

Jag tänker då skämma bort mina kära systrar rejält med julklappar detta året ;)


Haha! Vet ni vad. Jag tänker lära mej köra bil i vänstertrafik. HJÄLP! Lee har precis köpt en ny bil eftersom hans gamla blev prejad av nån idiot som hade snott en bil och körde runt som en galning. Så nu när han har en ny bil så ska han lägga till mej i försäkringen så att jag får köra också. Jag har redan fått en egen nyckel ;)

Men det får nog bli några körlektioner ute i ingenstans innan jag vågar mej ut på dom trafikerade vägarna. Måste ju vänja mej vid att växla med vänsterhanden -det kommer vara lustigt! Önska mej lycka till!


För övrigt händer det inte mest här faktiskt... Jag har haft en läcka i mitt tak, och tjatat på hyresvärden att fixa det plus isoleringen i mitt rum eftersom det är sviiiiinkallt! Det är inte färdigt än, men det är på gång...


Dags att sluta pladdra. Ska in till stan och prova på en ny restaurang ikväll -en buffé-restaurang med "världs-mat". Får se hur den är. Sen om man har orken kvar efter det så blir det kanske bio.


Puss! :D

 

 
 
Sara

Sara

19 november 2010 19:37

Tack! Trevligt att få läsa lite om vad som händer i ditt liv, haha :D

http://sarahagman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Hagman - 24 februari 2011 21:45


  Profile On: Maria Name: Maria Hagman Likes: Metal music, Lee, tattoo design Sits in the office: On the off-site table between Laura and Katie.   Maria is a senior link builder over on the off-site SEO desk, taking care of the two ...

Av Maria Hagman - 1 december 2010 14:26

Oj oj oj vad det snöar! Det är totalt kaos i england. Här vet dom ju inte vad vinterdäck är för något, så så fort det blir några centimeter snö så stannar trafiken. Tågen och bussarna ställs in och bilarna rör sej inte. Fast idag är det faktiskt ...

Av Maria Hagman - 19 oktober 2010 21:07

Ooooh vilken bra helg jag har haft! :D Långhelg, eftersom jag tog ledigt från jobbet igår också. Lee och jag satte oss i bilen och åkte norrut till Newcastle i söndags runt lunchtid. Anledning: rockkonsert med bandet Alter Bridge (för er som inte vet...

Av Maria Hagman - 12 oktober 2010 22:01

På begäran från kollegor och systrar, och klagomål på att jag inte skrivit på länge så kommer här ett litet inlägg... Varsågod Hollie, hoppas du får dej ett fnitter och att du känner dej hedrad för att du blir nämnd i min blog ;)   Så, det var öv...

Av Maria Hagman - 8 september 2010 00:45


I söndags firade jag och Lee 4 underbara månader tillsammans! :D     Puss älskling!   ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad...

GT doesn't make any sense!


Ovido - Quiz & Flashcards